Tátamáma???

14. září 2016 v 20:08 | Andrea |  Aktuálně
Nepíšu krátké články, ale tohle musím, protože mě to dovedlo k mnoha dalším úvahám.
Dnes jsme byly s malým synem nakupovat, a co se nám u pokladny nestalo.

Prodavačka: Hezký den, chcete na to tašku?

Já: Ne, děkuji.

: Prodavačka skenuje kódy od kalhot, tašky, prkýnka na krájení … :

Prodavačka: (na syna) Nakupuješ s mámou prkýnka do kuchyně?

Syn: (zlý pohled na paní prodavačku) To není moje máma, přece!

Prodavačka: Tak to je nějaká cizí paní co jsi ji potkal na ulici a šli jste spolu nakupovat, ne?

Prodavačka: Nevím, jestli ty teď nedostaneš od mámy za uši.

: Já se směji a nevím, co bych řekla, vysvětlovat se mi nechce, že jsem pro něj sice taky Andrea ale pořád TÁTA:

Já: Zmateně jej pohladím po vlasech

Syn: (Podívá se znovu na prodavačku a vyloudí zvuk) Csss

Prodavačka: (kouká a neví co je špatně)

My: Radši platíme a odcházíme.

>>> za 10 minut v autě:

Syn: Sůvinko (tak mi říká většinou), štve mě, že ti říkají mámo!

Něco s tím budu muset udělat.

Andrea

 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 anita angelb anita angelb | 14. září 2016 v 20:54

jak to rict?

kdyz jste videli sve ex
pred a meli pak sex
nenapadlo vas: hop ja
jsem Z co pak kdyz
vylezu z OFC **?
na to se nemysli .
? to se spravi samo?
kluk ma sve a mozna
cas vysvetlit proc
ma mamu 3 tiho druhu.
mam na mysli s
tym vse.
ty ses fajn a drzim
palec no stejne
fobove umi s tymhle
argumentovat.
moc si vazim tvou
sebereflexi ze si to
napsala.
1+ .drzim palecek
ja radikalni anitt.

2 Vlaďka Vlaďka | 14. září 2016 v 21:42

Tak to je opravdu nepříjemná situace. Jedině synovi domluvit, ať si to nechává pro sebe, když by se něco podobného opakovalo. Tam by mohlo dojít k nechtěnému vyoutování. Je to hodně zapeklitý oříšek s tím oslovením.

3 Andrea Andrea | 14. září 2016 v 23:36

[2]: Já, při své extroverci bych asi ani neměla problém říct - jsem sice máma, ale ještě loni jsem byla táta. Takto to ale brát nejde, v tom pointa ani nebyla.
To hlavní bylo asi v tom, kdy dítě říká že pojem táta už se díky TS situaci, přestal vázat k pohlaví, ale je a bude to táta, i když už jsem ženská (téměř).
Takový ten posun - pro mě je to táta, i kdyby se mezitím změnil v mimozemšťana.
Takhle to bývá a je to pro děti správně a my tomusíme a doufám že i chceme takhle pro své děti respektovat.

4 Šárka Šárka | 15. září 2016 v 2:51

ještě že nemám malé děti a nebo ještě že nemám manželku a nebo ještě že nemusím pracovat mezi lidmi kteří by mě znali či to o mě věděli a nebo ještě že nemusím lhát svému partnerovi a obávat se kdy se to na mě provalí že jsem trans a nebo ještě že nemusím nikomu nikde nic vysvětlovat o své přeměně,
protože takovej transkovej život jako Andrea a podobné trans-případy, to by byla pro mě konečná, to bych opravdu nedávala, a takto bych za žádmou cenu nechtěla a nemohla žít,
buďto bych zůstala raději bez přeměny a nebo by musela být přeměna podle mých představ a potřeb ale přeměna "typu Andrea" to nikdy, nikdy, to je jak z horroru o transkách

protože, to bych se cítila a stále si připadala jako ten chlápek z minulosti i za 10 , 20 let po přeměně.
Už takto mi to stačí vrchovatě, to jak mě byl medicínou zprzněn genitál, to mám vystaráno do konce života, přijmout tu mizérii
Nešla jsem na operaci proto, abych měla jen zprzněný genitál, ale na operaci jsem šla proto, že jsem očekávala přijatelný výsledek. Ale nestalo se, a nikdy více už nepoznám co je dobrý výsledek a příjemná ženská sexualita s mým partnerem.

přeměna ve 40 v 50 letech to už je přeměna téměř jen o té makovici, další očekávané nelze moc očekávat, chce to asi >>> mít permanentně vykropenou palici, nastavit palici tak aby vše bylo jedno, nic a nikdo tu transku nesmí nasrat, vyvésti z míry, ani kdyby ji oslovovali hanlivě, posmívali se, měli na ní neustále nechutné transfobní narážky,
takové vykropené transce bude fajn :-) protože jí bude vše u pérdele. "a bude se jen usmívat a říkat, ale vždyť jsem žena , mě nenaserete:-) "

Tak takovou přeměnu si strčte víte kam...?

Takovýto typ či styl přeměny z toho chlápka na babu, to je přesně jen o té vykropené palici.

A některé ty 40 a 50 leté transky to ještě upgradujou na vyšší level různými sado maso hrátkami a erotickými transkovými fotkami na netu.

a to je teprve přeměna , to pak fakt už nemá chybu :-)

5 Andrea Andrea | 15. září 2016 v 8:54

[4]: [4]: !!! Výjmečně jsem tohle schválila, i když je to přez hranu a mé zasady, co jsem tady stanovila!!!
A proč jsem to schválila??? Proto, abych na to mohla reagovat.
Víš Šárko, ne každý může nebo chce podstoupit přeměnu, když je mu 20 let. Někdo prostě třeba i v 50 letech nebo dokonce později. Přesto všechno je to jeho přirozené právo a je to pro něj moc důležité.
Další věc je to, že všechno vztahuješ jen k dokonalému vzhledu, tělu a sexu. Víš, jen pro extrémní příklad, mé starší přátele co je jim 70, už vzhled a sex tolik nezajímá jako ve 20 letech. Ne proto, že by něco vůbec nemohli, ale proto, že s věkem se člověku i mění hodnoty a jeho vnitřní potřeby a přeměňuje se i pořadí důležitosti věcí.
Tuto věc jako děti obtížně chápeme a téměř každý ti řekne, že ve 20 mu připadali lidé co je jim 40 beznadějně staří a nad hrobem. Jenže člověk hledá v každém věku jiné hodnoty a i u tebe se věkem určitě mění a budou měnit. Myslím si, možná ale špatně, že ne úplně rozumíš tomu, proč někdo prodělává proměnu ve vyšším věku. Budeš tomu rozumět dřív nebo později taky.
Pořád totiž platí, že ji prodělává proto, aby se stal sám sebou. K čemu mu to je, po čem touží a jakou to má pro něj hodnotu další, se ale věkem prostě mění.
Nijak tedy není pravda, že na to musí být člověk v hlavě „vykropený“ a zpracovaný a …. Není důvod a právě naopak. Člověk s léty nabírá zkušenosti a znalosti v mnoha věcech a jeho ovlivnění (dokud není senilní) je čím dál obtížnější.
Už mi bylo 12, bylo mi i 20, 30, 45 a subjektivně jsem mnohými věcmi prošla. Prostě já proměnu potřebuji pro sebe sama a proto, abych byla vnitřně spokojená. Vyoutování někde a různé další věci, které bych řešila ve 20 letech a chápu že opravdu řešila, pro mě mají dnes už menší význam.
Takže máš pravdu z pohledu nižšího věku. Z pohledu TS člověka co je mu přes 40, se úplně mýlíš ve svém úsudku.

6 Johanka Johanka | 15. září 2016 v 13:22

Jestli s podobným taktem přistupuješ i ke svému okolí, ani se nedivím, že ti to okolí dává sežrat...

7 Kristýna Kristýna | 15. září 2016 v 13:39

[3]:[5]:
Souhlasím, že v tomhle hraje roli věk. Ve 20, ve 30 i možná déle bych zemřela hrůzou, že se vyoutuji. V 50 to bude pochopitelně pořád nepříjemné, ale těch trapasů zažil člověk už tolik, že ve většině případů bude nad věcí. Záleží pochopitelně na prostředí, někde pod tlakem nepřátelského prostředí se zcela jistě trvale nedá být.
Nutit dítě ať říká biologickému tátovi maminko mi přijde poněkud neuctivé vůči jeho biologické matce, a zde bych to oslovení nechala fakt na něm a maximálně mu vysvětlila, že na mne tak nemá řvát přes celý obchod.

8 Andrea Andrea | 15. září 2016 v 13:54

[6]: Zdá se ti moje úvaha nad tím, co napsala Šárka jako netaktní?

9 Andrea Andrea | 15. září 2016 v 14:01

[7]: Ano, hledám v podstatě správnou variantu, jak neublížit dětské duši, dítěti které mám moc ráda, a zároveň zvládnout jeho "ještě nepochopení vzhledem k jeho věku", že je jedno jak mě lidé vnímají, ale pro něj vždy táta budu.
Děti dostáváme přeměnou do fakt blbé situace - chápou že jste to pořád my, ale vadí jim, že by si někdo mohl myslet, že už jejich tátou vlastně nejsme. Oni svého tátu chtějí a nechtějí aby to lidé spochybňovali. Jsme jejich součást, část jejich integrity. Někdo na koho ukáží a řeknou - "To je můj táta a já ho mám rád."
Mají to někdy docela těžké.

10 Johanka Johanka | 15. září 2016 v 14:02

[8]: Pardon, to bylo na Šárku. Zapomněla jsem připsat číslíčko. :-/

11 Andrea Andrea | 15. září 2016 v 14:07

[10]: Jo dobrý, jen jsem si nebyla jistá jestli nepíšu něco co jsem přehlédla :)

12 Šárka Šárka | 15. září 2016 v 17:29

[6]: s okolím, které to o mě ví nejsem ve styku, a jiné okolí nemám

13 TS TS | 15. září 2016 v 17:33

[9]: vyřešte to tak že ti bude na veřejnosti říkat jménem, nebo nějakou přezdívkou kterou spolu vymyslíte.

stejně bych řekla že dítě dříve či později pochopí že říkat na veřejnosti tátovy co vypadá jako máma tati je prostě divné.

14 Andrea Andrea | 15. září 2016 v 19:03

[smazaný komentář] Tvůj další dlouhý komentář Šárko (z mého pohledu plný zloby) jsem nezveřejnila.
Pokud napíšeš další takový, nebudu opět už nic k tobě psát ani komentovat, a začnu tě opět trvale mazat.
Díky.

15 Šárka Šárka | 15. září 2016 v 19:12

[14]: proč zloba? nevíš jen jak máš dál argumentovat,
já jen pojmenovávám věci pravými jmény,
ale je mi jasné že je ti to velmi nepříjmné zveřejňovat, protože to tak zkrátka je a to neokecáš, a  tebe se to plně týká

ty "Zlobo" :)

vážně, co ty jsi vůbec zač, je možné ti někde vidět?

16 Šárka Šárka | 15. září 2016 v 19:14

[14]: není zač ;-)

17 Andrea Andrea | 15. září 2016 v 19:24

[15]: [16]: Vidět se mě dá kde všude. Třeba i tady na blogu (http://mojekrizovatky.blog.cz/1606/mala-omluva-hance) , i když za další tři měsíce už je to zase lepší.
A diskutovat nebudu. To si zveřejňuj na svém blogu a já ti sem dám, na něj, klidně odkaz. Sem ale sprosťárny nechci a konec.

18 Andrea Andrea | 15. září 2016 v 19:27

[15]: A aby jsme uspokojili nespokojoné dušičky - Dám sem nový článek s fotkami jak vypadám. Asi o víkendu. Tak se můžeš těšit a pak začít kritizovat jak vypadám blbě.

19 Foxy Foxy | 15. září 2016 v 20:15

[18]: viděla jsem ty fotky... Vypadáš SAKRA skvěle, Andrejko! :-)
To Ti fakt ty vlasy narostly za tři měsíce takhle moc?

20 Andrea Andrea | 15. září 2016 v 20:44

[19]: Ne, vlasy rostly téměř rok. Ta fotka "Na začátku HRT" je ze září 2015. To jsem si začala nechat růst vlasy.

Terapii jsem začala v únoru 2016. Vypadala jsem stejně, jen vlasy byly delší.

No a za 4 měsíce na HRT,do června 2016, jsem se změnila trochu už i ve tváři.

Od té doby jsem se ale už zase změnila.
Díky, nevím zda vypadám tak dobře ale potěší to. Dík moc.

A fotky sem chci dát zase počase prostě proto, že si některé myslí, že jen kecám a vrtám do holek a ani neprocházím terapií a jen obhajuji lékaře. No a to není pravda.
Na druhou stranu nejsem exhibicionista, ale co mi zbývá. Prostě na rozdíl od jiných mám tvář i jméno a nejsem jen smyšlená přezdívka v diskusi.

21 Andrea Andrea | 15. září 2016 v 20:56

[20]: Jen aby moje poslední věta zněla správně - chápu že spoustu lidí nechce aby se vědělo kdo jsou. To je v pořádku.

Jde spíše o ty, co pořád všechny kritizují ale nikdo je nikdy neviděl.

22 Šárka Šárka | 15. září 2016 v 21:14

[17]: nemyslela jsem virtuálně tě vidět, ale ve skutečnosti osobně tě vidět

23 Kristýna Kristýna | 15. září 2016 v 21:52

[20]:
Myslet si, že jsi jen přelud nebo týmem scénáristů zkonstruovaný výtvor ála Max Henderson, to může opravdu jen poněkud paranoidní individuum. ;-)

24 Andrea Andrea | 15. září 2016 v 21:52

[22]: Taky by se to dalo, pokud se dohodneme. Napiš mi ale na mail.

25 Andrea Andrea | 15. září 2016 v 22:10

Jinak, pro rozumné lidi - ostatní nečtu a do přátel nepřidávám - dám se najít na FB jako "Andrea Orsák", nebo podle mailu "orsak@outlook.cz".
No a fotky až opravdu tak za týden. Musím nějaké nafotit na mobil až bude světlo :)

26 bluemoon bluemoon | E-mail | Web | 15. září 2016 v 22:39

Nechci ti do blogu mluvit, ale zveřejňovat fotky z hecu je opravdu dobrá věc...

Běžný transčlověk ví, že přeměna není jen tak ze dne na den. Tahle závistivá transpolicie tě ale buď roznese na kopytech nebo skončíš jako terč výhružek, že svou tranzicí strháváš ostatní. Žádný pozitivní požadavek od non-op či postop nespokojených nevidím. Nebuď naivní, že když tu dáš dvě fotky vedle sebe, že zrovna tihle tě začnou brát a uznávat. Nikdo jiný ti moc na blog totiž nepřispívá. Zbytek těch oponujících tě někdy uvidí na sezení u HF a i tam se po čase mezi ostatními stratíš.

Oni ani nestojí o to vidět, že se někomu daří, páč xenofóbie a hlavně i závist existuje i mezi transgender lidmi.

27 Šárka Šárka | 15. září 2016 v 22:45

[23]: nikdy nelze vyloučit, že se jedná o cílenou provokaci ze strany sexuologů či jejich spřízněnců,
fake blogy, fake profily a fake fotky na netu, to vše je lehce proveditelné k jakýmkoliv provokacím, i k provokacím a ovlivňování transgender lidí

taková individua, z řad tg lidí z minulosti jsem zažila, a dnes je vše ještě vyostřenější nežli bylo před cca 7 - 8 lety

28 Andrea Andrea | 15. září 2016 v 23:00

[26]: Fotky jsem zveřejnila už dávno a tohle je jen odkaz na ně. Nové sem dám, protože to bude už 8 měsíců HRT a já jsem to stejně plánovala. Další dám asi po 12 měsících.
Proč je sem dávám, stejně jako příběhy a ostatní? Pro inspiraci a jako příklad jedné "cesty". Ostatní to mohou mít jinak.
A je mi jedno  zda se stratím v jiných blogách a nebo mezi holkama a nebudu zajímavá. Protože ...
Protože můj svět je fyzika,  psychologie a ... desítky jiných věcí vědy. To je můj život. To, a moje rodina.
Ne srovnání zda jsem nejlepší a nejhezčí holka. V tom mě soupeření opravdu nezajímá.
Jinak - proč blokuješ můj odkaz na své stránky?

29 Takeo Takeo | 15. září 2016 v 23:35

[27]: můžu tě ujistit Šárko, že Andrejka je skutečná a že je opravdu naše třídní profesorka :)

30 Kristýna Kristýna | 15. září 2016 v 23:48

[27]:
Možná by bylo dobré ubrat na sebestřednosti a z toho vyplývajícího přesvědčení, že sexuologové žijí jen TS agendou. Realita bude taková, že jsme pro ně víceméně marginálie a vytvářet tebou nastíněnou virtualitu by pro ně bylo značně neefektivní.

31 Andrea Andrea | 16. září 2016 v 0:25

[29]: Dík, alespoň už chvíli asi vím, kdo je z mých studentů Takeo.
Jste fajn i ve škole.

32 Andrea Andrea | 16. září 2016 v 0:26

[30]: Souhlasím s tím, že z nějakou virtualitou k TS lidem, se fakt patlat asi nebudou.

33 Johanka Johanka | 16. září 2016 v 0:51

[32]: Podle mě je v tomto případě jakékoli přesvědčování marné, marné, marné...! :-(

34 Šárka Šárka | 16. září 2016 v 1:00

[29]: to bohužel to nevypovídá nic o tom, že třeba svým blogem Andrea nelobuje v tažení proti tg lidem, a za zachování anti-léčebných praktik vůči tg lidem, a že nepodkuřuje českým sexuologům, kterým jsou různorodé potřeby tg lidí trnem v oku

35 Šárka Šárka | 16. září 2016 v 1:03

[32]: sexuologové se s tím patlat přímo nebudou, ale ti jistí spřízněnci sexuologů odvedu tu "špinavou" práci za ně

český sexuolog je nepřítelem mnoha českých transgender lidí, na to pamatuj

36 Ezechiel 2517 Ezechiel 2517 | E-mail | 16. září 2016 v 7:22

[27]:americký prezident s papežem zas blbě namíchali chemtreils co. Já jim to říkám pořád. UTFG, fake zapisy v rejstříku? Skutečně efektivní konspirační teorie. Na co vlastně?
Nehodním zbytek obsahu. Jen je opravdu dobrý nápad použít googl a neriskovat to rizzoto, být suterén a skončit fiakrem.

37 Andrea Andrea | 16. září 2016 v 7:45

[35]: Tak, tvůj názor známe a jako minule - jakékoliv další útoky a opět tě trvale blokuji.

38 Andrea Andrea | 16. září 2016 v 15:28

[36]: Myslím si, že pokud člověk skutečně použije google, tak dohledá co se dá. Žijeme ve světě internetu a soukrommý je jen iluzorní věc.
Na druhou stranu, já to beru v případě svojí proměny a psaní tohoto blogu, zatím spíše positivně, protože jde konfrontovat mé psaní a názory s předchozími aktivitami, což u spoustu holek neuděláte a můžete si vytvořit přesnější obrázek.
Že to může být i negativní? Může.

39 Ezechiel 2517 Ezechiel 2517 | E-mail | 16. září 2016 v 15:43

[38]: to byl spíše obecný stesk nad tím, že žijeme v post-truth epoše. Že se dá na internety psát věc co se kliknutím dá ověřit jako nepravda.
V době kdy byl president odsouzen za lež, už zase. A hejtman co lže desetkrát v živém přenosu má neexistující tiskovou mluvčí naivní.
http://imgs.xkcd.com/comics/duty_calls.png

40 Andrea Andrea | 16. září 2016 v 16:23

[39]: Chápu. Fakt je ten, že díky internetu se dnes dá lépe lhát i lépe ověřovat. Pokud máme schopnost to množství informací "prosát" a vybrat ty správné.
Já tohle vnímala i v této oblasti, z počátku, kdy jsem hledala skutečné zkušenosti od skutečných holek. Znalosti ty člověk vytahá z knih ale zkušenosti jiných spíše ne.
Najít někoho, kdo je relevantní a důvěryhodný je moc těžké a dost mi to chybělo. Někoho kdo si neléčí mindráky, někoho kdo se na svoji proměnu dívá z odstupem a pochopením, někoho kdo je lidsky fajn ...
Až jsem pak začala psát blog, protože (kromě jiných věcí proč to dělám) mi lidé dávají občas odpovědi na to, co se chci zeptat a napíšu do článků. No a já se snažím najít v nich obecnější zkušenosti.

41 Andrea Andrea | 16. září 2016 v 16:50

[Smazané komentáře] Šárko, varovala jsem tě. Ty tři komentáře co jsem musela dnes smazat mi stačily. Piš si na svém blogu - já už ti nic nezveřejním.

42 Vlaďka Vlaďka | 16. září 2016 v 16:57

[26]:Mluv za sebe. Já rozhodně chci vidět, jak se Andrejce daří.

43 Andrea Andrea | 16. září 2016 v 19:36

[42]: Díky, taky čtu tvůj blog a tak a zajímá mě to.
Nevím co jsem bluemoon udělala. Z ničeho nic dva komentáře pod články a oba odsuzující můj blog a pak zablokovaný odkaz na její blog z mého blogu. Nevím čím jsem se jí dotkla.
Stejně ten její čtu, bývají tam zajímavé věci.

44 Vlaďka Vlaďka | 16. září 2016 v 20:47

[43]: Já akorát docela málo píšu, vždy jen tak jeden článek měsíčně. Každopádně v půlce října to bude půl roku na HRT, takže tam asi taky přihodím pár svých aktuálních foteček.

45 Andrea Andrea | 16. září 2016 v 22:11

[44]: Tak se budu těšit na článek i fotky

46 TS TS | 16. září 2016 v 22:22

holky, fotky jsou i nejsou fajn.
jsou pro většinu TS lidiček vééélmi inspirující, málokterá TS holka by v začátku věděla jak to může vypadat před a po HRT / no, po HRT vlastně není nikdy/, nebýt fotek TS holek.

ale zase to může uškodit po přeměně, může nemusí, člověk nikdy neví kdo to čte a ty fotky vidí. a být někde nechtěně vyoutovaná kvůli jedné fotce, taky nic moc.

že tu jsou prodičky která vás na fotkách sprdnou, no a, mindrák mají ony. to jsou zrovna ty co na fotkách neuvidíme nikdy.

ta konspirační teorie o sexuolozích a jejich přívržencích a falešných blozích, to je už vážně mazac na diagnosu.

ale dá se to léčit ,ne.

47 TS TS | 16. září 2016 v 22:24

jooo ale musím přiznat že na vaše fotky a nejen na vaše se podívám ráda, jsem holka zvědavá a mám radost když to jde jak má.

48 Andrea Andrea | 16. září 2016 v 22:44

[47]: No na ty tvoje koukáme na blogu taky. Taky nás to zajímá.

49 TS TS | 16. září 2016 v 23:41

[48]: omlouvám se, ale tam žádné nebudou, jsem v momentě že se mi rýsuje nový život. a fakt do něho nepotřebuji nějaké vyoutování, třeba jen kvůli blbé fotce na blogu. náhoda je potvora.

50 Vlaďka Vlaďka | 17. září 2016 v 0:54

[46]: Akorát, já asi moc inspirující nebudu, protože určitě nikdy nezveřejním žádnou fotku před HRT. Myslím tu úplně klučičí.

51 TS TS | 17. září 2016 v 9:30

[50]: ono to před zase tolik důležité není, že tam nebyla žena bude určitě jasné všem, spíš je důležitá ta změna že už tam žena je.
trošku zamotané, že.

v tomhle jsou spíš zajímavé ty změny které jsou až extrémní, tam už fotka před a po může být až šokující.

52 Vlaďka Vlaďka | 17. září 2016 v 12:32

[51]:No právě, já když porovnám mé před a po, tak tam stejně nějaký extrémní rozdíl není, takže by to i vlastně ztrácelo smysl.

53 TS TS | 17. září 2016 v 21:00

[52]: tak mě dřív všichni říkali že jsem podobná na tátu, ted všichni říkají že jsem celá máma.
nevím no, ale oni si na sebe fakt podobní nebyli. chichi.

víš ono to zase tak důležité není, pokud budeš vypadat jako svoje vlastní sestra, tak je vyhráno, no ne.

54 Vlaďka Vlaďka | 17. září 2016 v 23:21

[53]: Svoje vlastní sestra, to zní hezky :-)

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama