Proč až teď ?!

18. října 2016 v 21:16 | Andrea |  Aktuálně
Minulý týden se mi stala taková hezky/nehezká věc, kterou bych si přála zažít o něco dřív, jenže všechno má zjevně svůj čas. No a tahle věc se týká mého vzhledu a oblékání.

Ačkoliv od té doby říkám - "jeden člověk mi řekl … " - fakticky mi následující věty řekli minulý týden nezávisle na sobě, v různém znění, tři lidé.

"Andreo, jsi už normální ženská, ale to jak se oblékáš a češeš, není moc odpovídající. Ženská se prostě jako ženská i obléká a obouvá a taky si třeba pečuje o vlasy a tak !!!! Být ženská prostě znamená určité nároky a to by sis měla uvědomit a konečně s tím něco začít dělat!"

Před rokem bych za takovouto větu byla asi moc vděčná a běžela si sehnat něco na obutí a oblečení … A pak byla asi neskutečně šťastná, že mě někdo bere jako ženu. Teď to ale nějak ztratilo tenhle podtext a já se nějak zamyslela nad tím, jak vypadám a v čem chci a můžu chodit mezi lidi.

Ještě že nebyly výhrady k líčení. No asi jsem ho nějak natrénovala a fakt je ten, že líčení mám ráda a ráda si s ním hraji. Kromě toho úplně miluji náušnice, náramky a řetízky, takže už jich mám pěknou řádku a ráda je nosím a experimentuji.

Na druhou stranu asi mé oblečení a boty až tak žensky asi nevypadá. Uznávám, že moje obligátní botasky od Deichmana a černé kožené boty z téhož obchodu možná moc ženské nejsou. Jenže to jsou univerzály a koupila jsem si je na počátku proměny. Tedy asi spíše proto, že byly v regálu "dámské" a nejsou moc nápadné. Rozhodně to nejsou boty od prarodičů či dokonce od dědy z války.

Navíc v létě jsem měla na sobě i baleríny, které mám asi tak šestery, jenže teď už je prostě na baleríny zima. Mám sice troje krásné podzimní body, jenže jsou vysoké a nějak jsem v nich do práce chodit moc nechtěla. Trochu se mi zdálo, že je to pořád nějak brzo.

No a pak mi ještě minulý týden řekla jedna známá - "Podívej, Andreo, buď začneš chodit jako ženská, nebo tě nikdo jako pořádnou ženskou brát nebude!".

Tak jsem si řekla, že asi s tím fakt musím něco udělat. Vytáhla jsem své vysoké podzimní body na klínku i podpatku a položila si je ke dveřím.

No a co s oblečením? Fakt je opět ten, že nějaké moc typicky a žensky hezké věci nemám. Ne že bych neměla ženské věci (mám jen ženské věci!), ale všechny se opět blíží určitému univerzálnímu unisexu. Sice trika mají větší výstřih a jsou více upnuté ale pořád je to černý či šedý "téměřunisex". Kalhoty jsou v podstatě džíny modré či černé. Sukně černá, černá a černá…

No a kuriózně, zrovna teď když píšu tenhle článek, tak mi právě přišla zpráva od přítelkyně, co si spolu někdy píšeme, na messenger a hádejte co v ní je? -> "Měla by ses víc žensky oblékat!"

Takže plán na nejbližší tři týdny je - sehnat nějaké ženštější oblečení. To jsem zvědavá, jak tohle udělám. Musí být slušné, společenské, úměrné mému věku ale zcela jasně ženské. To bude tedy těžký boj.

Jestli mi nebylo líp, když mi lidé říkaly - "to si ještě neoblékej a ty boty si neber, ještě nejsi vzhledově dost holka!". Ne nebylo, já vím.

Takže třetí stádium oblečení:
První bylo vyhození mužských věcí a hodně neutrální unisex.
Druhé stádium vyžadovalo unisex ale už hodně ženský unisex.
Třetí stádium jsou zjevně zcela neunisexově ženské věci.
No a čtvrté budou krásné večerní šaty, už se těším.

Měli jste to i vy ostatní stejně? Nějak podobně asi určitě.

Andrea
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (132)
Zobrazit starší komentáře

101 Kristýna Kristýna | 29. října 2016 v 23:43

[95]:
Ale jo, já ti věřím. Ona se jen jako žena nechová. A rovnou potvrď i to, že je bez SRS ať máme jednou pro vždy pokoj a nebudeme se v tom nadále patlat.
A Jackie je nejspíš Šárka, tedy opravdu ta druhá.

102 Jackie Jackie | 29. října 2016 v 23:44

[99]: cis ženy? narozdíl od transgender žen, mají nedosažitelnou výhodu díky své vrozené přirozeně feminní anatomi

Pomyslného Černého Petra ve spontánní ženskosti (kde se o ženě nepochybuje) budou vždy a za jakých koliv okolností držet transgender ženy v porovnání s cis ženami.

A to je ta fatální nevýhoda změny pohlaví z muže na ženu, které lze z odstupem času už jen litovat, neboť ke zlepšení živita nedochází, jak např. mylně předkládá na svém tg webu bluemoon - Dominika

103 TS TS | 29. října 2016 v 23:49

[99]: jinak, já jsem nikdy netvrdila že holka nemůže hrát hokej, nebo třeba řídit kamion.  to sem pleteš úplně odlišné věci.

a když nemá ideální postavu, nemusí se oblékat do přiléhavých šatů, nikdo ji nenutí, ale netuším proč musí za to např urážet mě, já si to dovolit můžu a můžou i jiné.

104 Vlaďka Vlaďka | 30. října 2016 v 0:14

[99]: "Cis ženy se díky emancipaci dnes nemusí prezentovat jen u plotny. Maj tu výhodu, že jsou dnes jako F vnímány ať dělají téměř cokoliv v čemkoliv."

Já cis ženy hrající fotbal jako F rozhodně nevnímám.

105 Ezechiel 2517 Ezechiel 2517 | E-mail | 30. října 2016 v 10:51

[100]: Tyhle holky si asi myslí něco jiného ;))
http://floorball2016.ca/wp-content/uploads/2016/05/26825570031_3322e44468_o.jpg

106 Andrea Andrea | 30. října 2016 v 13:25

[95]: jakkoliv ty jsi pro mě osoba asi skutečná, stejně tomu věřit nebudu. Prostě protože ty zůstáváš taky na pozadí jako anonym, i když u tebe to asi plně chápu.
Pro mě je to prostě o tom, že tato osoba prostě neexistuje tak, a ve formě, jak se prezentuje.
Nevadí mi, ráda jsem si s ní i psala, ale i kdyby byla tím naprosto nejokrajovějším mikroprocentem gausovky, vždycky mi bude vadit, že své věci vydává za normu. Není a nebude to nikdy norma a jen to ničí budoucí holky, které s vysokou pravděpodobností budou obvykle v normálním průměru.
Řeší jen svůj problém, a i když ho můžu chápat jako velký, nikdo na žádném blogu jí s tím takto nepomůže, protože nemá jak.
A na závěr - kdyby byla tak zkušená a inteligentní, jak sama o sobě tvrdí, plně by chápala že tím ničí budoucím holkám život a rozhodnutí.

107 TS TS | 30. října 2016 v 13:30

[105]: nevím co si myslí a nevím proč to směřuješ na mě, snad jsem napsala že to rozhodně neodsuzuju.

takže nechápu.

108 TS TS | 30. října 2016 v 13:31

[105]: ty už čteš komentáře jako jedna nejmenovaná osoba.

109 Ezechiel 2517 Ezechiel 2517 | E-mail | 30. října 2016 v 13:39

[106]: jsem svoje reálně údaje psal možná i někde tady. Nemám problém vylezt z anonymity, vidět se s někým offline. I když ono Teda není nic k vidění.
Pod nickem píše spíše tě zvyku.

K TGCZ mohu potvrdit jen to co jsem potvrdil. Nemohu autovat.

110 TS TS | 30. října 2016 v 14:02

[106]: Tgcz je nereálná, protože je poskládaná z mnoha TS a z jejich příběhů, samozřejmě z těch negativních, a k tomu ještě přibarvování a nepravdy.

tak co na tomhle člověku je reálné.

ano, nějaká osoba sedí za klávesnicí, tam ta skutečnost končí.

111 Kristýna Kristýna | 30. října 2016 v 14:15

[106]:
Naprosto výstižné. Hodinu jsem teď u zazimovávání zahrady dumala, jak něco podobného napsat. A nemusím psát nic, není co dodat. Díky.

112 TS TS | 30. října 2016 v 15:21

[102]: a podle čeho soudíš že ke zlepšení života nedochází, podle sebe. tak mluv za sebe, že u tebe konkrétně ke zlepšení života nedošlo. podle sebe soudím tebe tady aplikovat opravdu nemůžeš.

a pokud to opravdu bereš jako přeměnu z muže na ženu, potom se ta přeměna povést opravdu asi nemůže, nemění se muž na ženu a takhle ta léčba ani fungovat nemá, mění se jen žena která tu schránku od přírody tak zcela ženskou nemá.
ale opravdu z chlapa to něžnou dívku neudělá, ta tam už být musí předtím.

113 Andrea Andrea | 30. října 2016 v 15:38

[109]: máš pravdu, někde si to tu psal. Nicméně v mém vidění TGCZ to nic nemění.

114 Ezechiel 2517 Ezechiel 2517 | E-mail | 30. října 2016 v 15:46

[107]: sory moje chyba. Přěklep. Měla to být odpovědět na [104]: Vladiole
"Já cis ženy hrající fotbal jako F rozhodně nevnímám."
Proto foto z mistrovství žen ve florbalu.

115 Andrea Andrea | 30. října 2016 v 15:51

[110]: Jo lidem jako já, co už za sebou mají víc měsíců proměny, je to jasné i při čtení nesmyslných komentářů.
Je jim to totiž jedno, protože už v reálu na sobě vidí jak se mění, vidí jak se k nim chová okolí, mají zkušenost jak přitahují muže ... I kdyby někdo napsal nesmysly 1000x, nemá to žádnou váhu.
Moje skušenost? Lidi mě oslovují paní kdekoliv kam přijdu a kde mě neznají z minulosti. Muži se ke mě hezky mají a před pár dny se mě dokonce jeden pokusil líbat (pořád jsem ale na holky a tak mu to nevyšlo i když byl hezký :) ). Jsem 8 měsíců na HRT. Víc vědět nepotřebuji.
A to že to takhle fungovat může a funguje je to, co potřebují vědět i nové holky a ne ty nesmysly.
Ne holky, proměna je nádherná, neuvěřitelná a pokud jste obyčejná normální holka tak funguje.

116 Vlaďka Vlaďka | 30. října 2016 v 16:48

[114]: Za prvé jsem psala fotbal a ne florbal. Za druhé nevím, co by nějaká fotka z mistrovství měla změnit na pocitech. Já si můžu vyhledat hromadu fotek a videí z mistrovství MMA, kde do sebe ženské řežou hlava nehlava a stejně je jako F vnímat nikdy nebudu. Za třetí - k fotbalu mám nepřekonatelný odpor už v mužské verzi, takže když se do toho přimíchají ženy, tak mi to na sympatiích rozhodně nepřidá.

117 Miri Miri | 30. října 2016 v 16:50

[115]: Ano... tohle přesně TGCZ nechápe... ono je to opravdu trochu i o té "práci na sobě"... ale mám pocit, že TGCZ nic takového nikdy nezkoušela...
jinak mám radost, že se Ti přeměna daří... :)

118 Ezechiel 2517 Ezechiel 2517 | E-mail | 30. října 2016 v 16:52

To že ji znám offline neznamená, že souhlasím se vším co píše.
Reálné je to, že TGCZ je tg žena  na kterou předepsaná HRT nefunguje úplně nejlíp a 100℅ passing prostě nemá (Po relativně dlouhé době).. A vzhledem k postavě a řekněme typu by to víc fem oblečení líčení mohlo imho zhoršit než zlepšit
Jenomže když tady napíšu, že není rozhodně jediná tg žena, kterou jsem viděl a která nemá ideální passing, tak si to vemete jako útok a ne jako zamyšlení proč se dává takové HRT jako se dává. A proč ho ve své podstatě už dnes nikdo nedodržuje a cumlá se, takže 5x více E.

Abych tady nebyl za úplně anonym.
Mašek Lukáš, servis elektro Praha 198X.
Tak z principu jsem asociální, tak mám akorát někde na tw starou fotku, fakt nemám potřebu dělat selfie kdy du na záchod http://t.co/iER3XcJ1Em

119 Jackie Jackie | 30. října 2016 v 16:57

[112]: a můžes se cítit jako žena žensky sebe více, přesto medicína z muže ženu nedokáže udělat takovou aby se cítila po podstoupeném medicínském procesu léčby dobře a byla s výsledekem spokojená

můžu smělě označit tvé názoŕy všechny další podobné názory ostatních MtF za názory jako transfobní, tak jako bluemoon nazývá za transfobní názory "nespokojenost transsexuálních žen s výsledekem medicínské přeměny"

120 Jackie Jackie | 30. října 2016 v 17:07

[115]: Ano, souhlasím s Tebou Andreo. Přeměna může být náddherná pokud se medicínská léčba (experiment) podaří .

Pokud se to lékařům nepodaří, je to k ničemu taková přeměna, život je peklo, pak lze už jen litovat změny pohlaví, a další případné adeptky na změnu pohlaví od této nerozvážnosti jenom odrazovat.

Byla jsem v eforii dlouho, dokud jsem doufala že se srs operace podaří, a že po přeměně seženu solidní ženskou práci a ne jen jako čínský human robot ve fabrice nebo v supermarketu, nebo živnostník s holou prdelí, na takový život tady sere pes.

121 Andrea Andrea | 30. října 2016 v 17:13

[118]: Jo, máš odvahu. Sice nevím, proč bych měla poděkovat, ale chce se mi, takže dík. Prostě možná proto, že pokud nejsi už anonym, mají pro mě a asi i pro jiné, tvoje názory a postřehy zcela jinou váhu, protože se za ně budeš muset i jako skutečný člověk postavit.
Můj názor na TGCZ to ale zatím nemůže změnit.
Takže vítej mezi nás, co se nebojí za to své postavit veřejně. Moc nás není.

122 TS TS | 30. října 2016 v 17:47

[118]: informace s nulovou hodnotou. zrovna jak Tgcz tvrdí že má špatný tělo, tak tvrdí že postavu má ženskou a chlapi po ni koukají.
ty bez jejího svolení ani nenapíšeš že ji znáš.
takže informace o její postavě může být zrovna tak reálná, jako po domluvě s Tgcz manipulativní, že HRT opravdu nezabírá.

123 Miri Miri | 30. října 2016 v 18:03

[118]:  TGCZ nesnáším, ale před Tebou teď smekám...

[116]: No... já neznám žádnou fotbalistku... znala jsem jednu floorbalistku... a ta byla shodou okolností lesba... ale rozhodně si nemyslím, že by to platilo pro všechny... :)

124 Vlaďka Vlaďka | 30. října 2016 v 18:39

[123]: Já znám jednu fotbalistku a to je (údajně) lesba. Ale podle toho, jak mluví, jak se chová atd. je to jasný chlap v ženském těle.

125 Jackie Jackie | 30. října 2016 v 18:49

[116]:

[114]:

jen si myslím, že ženy nikdy nebudou chtít dobrovolně rubat uhlí do dolů jako horníci

myslím si, že ženy o takovouto práci  zájem vůbec nemají

126 TS TS | 30. října 2016 v 19:45

[125]: výjimky se najdou ve všem.

třeba bývalá modelka a nyní herečka Evangeline Lilly, dělala nějakou dobu dělnici na vrtné plošině. myslím že ona muž určitě není.

127 Ezechiel 2517 Ezechiel 2517 | E-mail | 30. října 2016 v 19:54

[122]: ano bez jejího souhlasu nebudu potvrzovat informace, které by jí mohly vyautovat. Což samotná informace, že ji znám ve větší vesnici typu Praha být může. Asi těžko mě zmanipuluje, že ji neznám, když jí znám. Psal jsem někde, že jí neznám?

Tak za to si může trochu sama, že to píše zmateně. Zas tady taky děláš trochu nechápavou ;))
Postava, když se podíváš třeba zezadu je urostlejší, ale už poměrně ženské křivky, pěkný vlasy. Při bližším pohledu tam jsou tam videt rysi poměrně klasické u tg žen. Širší hrudník v kombinaci s menšími méně vyvinutými prsy (TS 2-3), obecně mohutnější horní polovina těla.
A hlavně obličej. Tam nejsou nějaké typicky mužské kosti. Nadočnicové obloky nebo nos jak klika od blázince. Ano spodní čelist je hranatější, čelo vyžší, celá lebka oběmější, to jsou zas veci co se dají najít i u cisF. Tady imho sedí ten její popis "malého chlapečka" prostě vypadá to jenom jako neutrální obličej bez T. Nejsou tam zatím vidět ty křivky co dělají u cisF ženský hormony.

128 Kristýna Kristýna | 30. října 2016 v 20:17

[127]:
Tohle jsme měly číst přímo od ní před dvěma lety a ušetřily bychom si spoustu nedobrého. Dál bych se opakovala.

129 TS TS | 30. října 2016 v 20:42

[127]: jen proto že je to komentář na mě.

víš že tvůj popis pro mě nemá váhu.
za ta léta se mohla celkem přesně popsat už sama, aby jsme si mohly udělat představu a brát ji vážně.

ale že to tu píšeš zrovna ty, je zase jen po domluvě s ní, takž pro mě to váhu nemá.

ale už tu od ní o ní padlo tolik lží.

nechápavou. a co mám chápat, přebírat v jejich komentářích pravdu, a máš na to tabulku nebo luštící vzoreček.
je mi to už jedno.

130 TS TS | 30. října 2016 v 21:00

[125]: a pro tebe.

http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=zahranicni&foto1=JJ5c8ad7_profimedia_0250255790.jpg

131 Andrea Andrea | 30. října 2016 v 21:02

[127]: beru to, více méně, jako fakt. Pokud je Ezechiel skutečný
(čemuž teď věřím, protože varianta dvě je už jen rozsáhlá a léta propracovávaná konspirace nebo že Ezechiel a TGCZ je jedna a tatáž osoba, což je celé už trochu přitažené za vlasy)
za svým vyjádřením si asi stojí a já ho beru.
Dík za popis. Publikovat její komentáře ale zatím nebudu.

132 Ezechiel 2517 Ezechiel 2517 | E-mail | 30. října 2016 v 23:04

Jenom pro upřesnění.
- nejsem zcela nestranná, neutrální osoba ve vztahu k TGCZ. Ano komunikují sní online i offline. Na
- "po domluvě s ní" je pravda, a znamená, že TGCZ má právo veta co píší za JEJÍ osobní informace. Nebudu kvůli ní psát, že má růžového slona, když ho nemá.
- já ji nepodporuji všem co kde píše.
- Jestli jsem reálná osoba? Možná jsem všichni chyba v metrixu. Nevím na kom má být důkazní břemeno. Asi na tom, co tvrdí, že nejsem. Jsem v PHA mám tu mail, ta jestli to chce někdo testovat...
-odvaha, děkování, mě je imho jedno jestli to píšu anonymně nebo to může říkat na kameru nmol estrogenu bude furt nano molem ať to píše kdo chce, kde chce.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama